
Ce spun utilizatorii DocSign
”Deja de cca 2 ani utilizăm semnătura electronică în procesul de achiziții publice și ne-am convins că procesul este unul simplu și rapid. Am decis să implementăm DocSign pentru a semna electronic și documentelor care circulă în cadrul companiei. Utilizarea sistemului este intuitivă, lucrul cu documentele necesită acum mult mai puțin timp, iar angajații noștri se pot focusa pe sarcini care aduc valoare. În viitorul apropiat propunem să implementăm acest instrument și în procesul de semnare a contractelor cu clienții.”

Ce spun utilizatorii DocSign
„Compania noastră este în proces de optimizare a proceselor și în acest context, serviciul DocSign ne-a oferit instrumentul necesar pentru automatizarea procesului de semnare a documentelor atât în cadrul companiei, cât și a contractelor de vânzări. Registrul electronic al contractelor ne-a soluționat o veche problemă legată de stocarea și accesarea securizată a documentelor comerciale. Și analiza vânzărilor este mult mai simplă acum, utilizând un modul comod de statistică oferit de DocSign.”

Ce spun utilizatorii DocSign
”Instituția noastră a decis să implementeze DocSign pentru a optimiza semnarea documentelor interne. Deși analizam de ceva timp opțiuni de utilizare a semnăturii electronice, necesitatea automatizării a devenit evidentă în situația de carantină și lucru la distanță. Conceptul propus de către compania Esempla corespunde perfect necesităților instituției noastre. Soluția este simplă pentru utilizare și a fost ușor adoptată de angajați. Pentru a respecta cerințele de securitate ale instituției am optat pentru o soluție personalizată, integrată cu sistemul intern de gestiune a utilizatorilor. ”